معرفی Adobe Analytics

Adobe Analytics، یک راه حل پیشرو برای استفاده از تجزیه و تحلیل در زمان واقعی و تقسیم بندی دقیق در تمام کانال های بازاریابیاست. این پلتفرم به مشتریان کمک می کند تجربیات مشتریان خود را با ارائه دیدگاه زمان واقعی به عملکرد ابتکارات بازاریابی به مشتریان ارائه دهند. در نتیجه، مشتریان بهتر می توانند کمپین های بازاریابی شخصی و تجربه های دیجیتالی را در هر کانال بهبود بخشند.

Adobe Analytics مجموعه ای از ابزارهای تجزیه و تحلیل و پیش بینی در زمان واقعی است که می تواند در منابع شخص ثالث یکپارچه شود. به وسیله ی ادغام حساب کاربری Infinity با حساب Adobe Analytics شما می توانید تماس های تلفنی و سایر اطلاعاتی را که می خواهید از حساب Infinity خود در Adobe Analytics به اشتراک بگذارید، مشاهده کنید.

در حالی که اکثر تحلیلگران دیجیتال از Google Analytics استفاده می کنند، بسیاری از کاربران می توانند از Adobe Analytics نیز می توانند بهره ببرند.

همانند ابزارهایی مانند Google Analytics 360، این نرم افزار مزایای قابل توجه و ویژگی هایی (اجتناب از نمونه برداری، انعطاف پذیری ردیابی سفارشی، و غیره) را به ارمغان می آورد، که هزینه های قابل توجه سالانه مرتبط با آن را کاهش می دهد.

آشنایی با Adobeبه طور طبیعی مهارت های تجزیه و تحلیل شما را گسترش می دهد! در حالی که بسیاری از عناصر Google Analytics در Adobe نیز استفاده می شود؛ ویژگی ها و ابزار های جدید ادوبی، دانش پایگاه تحلیلی شما را تقویت و غنی سازی می کند.

اگر شما ویژگی های Adobe را درک کنید، به سرعت به حل مشکلات پیچیده تجزیه و تحلیل می پردازید، گزارشات گسترده ای تولید می کنید و ردیابی استراتژیک خود را تنظیم می کنید.

نظرتون درباره این نوشته چیه؟ عالیه بد نیست خوب نبود